Makhluk Pelik Yang Dijumpai Di Gunung

| January 12, 2012 | 13 Comments

Makhluk Pelik Yang Dijumpai Di Gunung | Seekor haiwan aneh ditemui di sebuah pergunungan dalam keadaan seperti sudah mati kekeringan tetapi meninggalkan jasad yang masih sempurna. Haiwan misteri seakan-akan seperti belut ini masih dalam keadaan sempurna fizikalnya. Namun nama secara spesifiknya masih lagi tidak diketahui lagi. Adakah makhluk misteri itu adalah makhluk asing? Mari kita lihat gambar pelik makhluk misteri yang dijumpai disebuah gunung.

Melayukini.net – Sekali pandang macam ikan belut, ada juga seperti ikan keli. Keadaan fizikalnya juga agak menakutkan. Korang berani ke makan haiwan ini? hehe..

Sumber: Relax Sudah | Koleksi Luar Biasa Dan Pelik Melayukini.net

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Luar Biasa dan Pelik

About the Author ()

Comments (13)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. faten osman says:

    macam dinosaur pun ada

  2. lailatul aisyah says:

    apa yang peliknya haiwan ini banyak terdapat dilautlah; namanya ikan belut dlm bahasa bajau indong.

  3. Randy says:

    Ikan laut dalam ne…sbb mata ikan ne agak lain dr yg lain..

  4. Shah says:

    Hehe, pelik sebab tak pernah tgk kot. hehehe..

  5. mat sempoi says:

    ni haiwan peliharaan org ni…….tuan dia tertnggl msa mndaki…….dia ssat x bleh blik sbb tu mati,,,,,,

  6. Muhammad Fauzi says:

    la… ni nmpk mcm MORAY EEL je… cuma mcm dh kne bakar dh… google tgk… (MORAY EEL) ..

  7. Muhammad Fauzi says:

    ni mcm MORAY EEL je…

  8. Is good to share something strange. Keep us up-dated.

  9. Is good to share something strange. Keep us up-dated. I cannot judge what is it but mst be some kind of fish species.

  10. Nana says:

    tak pelik pon, belut eletrik tu,,,darat betol admin kihkih

  11. puff says:

    xdak pelik eh..tu belut elektrik, hidup kat dasar laut, x pelik aih jumpa kat gunung..daratan pon bawah die laut jugak..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *