Subhanallah! Ikan Bergigi Pelik (2 Gambar)

| January 15, 2012 | 10 Comments

Subhanallah! Ikan Bergigi Pelik | Pada pandangan pertama admin tengok gambar ikan ini pun dah hampir nak tergelak. Ikan pelik ini bukan calang-calang ni, kalau warga emas yang dah tak ada gigi kalau makan ikan pelik ni boleh tumbuh gigi ni, haha, just joking, tapi cool la gigi ikan aneh ni. Korang fikir la sendiri ya. Mari kita lihat gambar pelik ikan bergigi yang ditangkap nelayan ni. Jom!

Melayukini.net – Kelihatan seperti gigi kapak seorang manusia. Kejadian yang memungkinkan kita menganggap bahawa ikan tersebut mempunyai genetik manusia. Ada hikmah di sebaliknya…

Lagi Entri Ikan Pelik

1. Subhanallah! Ikan Menyusu Di China
2. Subhanallah! Fenomena Ikan Aneh Sebelum Tsunami
3. Subhanallah! Ikan Emas Yang Bersalut Emas
4. Subhanallah! Ikan Aneh Mirip Buaya
5. Ikan Pelik Kepala Raksasa Terdampar di Pantai
6. Wow! Gambar Ikan Bawal Gergasi Terbesar Dunia
7. Ikan Pelik dan Aneh Yang Mempunyai Gigi Manusia

Sumber: Relax Sudah | Koleksi Luar Biasa Dan Pelik Melayukini.net

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Luar Biasa dan Pelik

About the Author ()

Comments (10)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Mujahid says:

    Memang pelik. tapi benar…

  2. dion says:

    Tu kan ikan buntal , bengong . Ikan aneh apenye , hahaha . Orang suruh kelilingi dunia , dia dok teperap dalam tempurung . Haiyaaa .

  3. nina says:

    comel xD gigi jongang .

  4. Mahathir says:

    Apa yg pelik…cam manusia gak. Ada yg bersifat sempurna, ada yg tidak (cacat). Binatang n makhluk lain pun sama gak (peringatan dari Allah SWT) supaya manusia x lalai dr mengerjakan ibadah kepada Allah SWT.

  5. fikirpakaiotak says:

    wow! memang x disangka-sangka! hebat!

  6. arthurphilip says:

    tak hairan la banyak kat semporna….ada jual kat pasar ikan…huhuhuhu

  7. arthurphilip says:

    ini pun mo hairan ke …….hai…ya banyak kat semprna la…….huhuhu

  8. yale yale says:

    memang pun gigi ikan buntal mcm tu … takde apa pun yg pelik … hmmm

  9. gigi ikan buntal memangla mcm tu… wakakaka… admin xpenah tgok ke? kesiannnnnnnnnnnnnnnnn…..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *